.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد 170 ميليارد تومانی 52 شهرداري در مازندران

معاون عمراني استاندار مازندران گفت:‌ 52 شهرداري مازندران سالانه 170 ميليارد تومان درآمد دارند.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدعيسي هاشمي صبح امروز در مراسم كلنگ‌زني پروژه‌هاي عمراني شهرداري اميركلا اظهار داشت: استان مازندران با دارا بودن 52 شهر‌ بيشترين تعداد شهرداري را در استان‌هاي‌ كشور ‌داراست.
وي كل درآمد 52 شهرداري مازندران را 160 تا 170 ميليارد تومان اعلام و تصريح كرد: در حالي كه در شهرستاني مانند كرج درآمد سال 87 آن 675 ميليارد تومان بوده است.
هاشمي بيان داشت: چرا اين همه فاصله، آنها چه كار مي‌كنند، آنها دنبال روش‌ها و كارهاي جديد و به دنبال نگاه عميق براي توسعه شهرها هستند و براي رسيدن به اين هدف روابط هم در بين آنها جايگاهي ندارد.
وي خاطرنشان كرد: اگر روابط به عنوان يك اهرم كند كننده جلوه كند بايد جلويش گرفته شود و نگاه ما نگاهي در جهت توسعه و پايداري شهرها باشد
هاشمي در بخش ديگري از سخنانش راي 40 ميليوني مردم ايران را راي به پاكي‌ها، تلاش‌ها و صداقت اعلام كرد.
معاون عمراني استاندار مازندران گفت: حماسه 22 خرداد يكي از شگفتي‌هاي انقلاب در طول 30 سال گذشته بوده است.
وي افزود: مردم ايران با آگاهي، ايمان و خودباوري در صحنه امتحان الهي پاي گذاشتند آنچنان كه دشمنان انقلاب را مايوس كردند.
هاشمي بيان داشت: در دهه چهارم انقلاب نه تنها ميزان راي مردم كاسته نشد بلكه نسبت به دهه‌هاي گذشته حدود 35 درصد افزايش هم داشته است.
وي با اشاره به اينكه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند، تصريح كرد: براساس برخي از ديدگاه‌هاي غربي آمريكا به آينده حمله كرده است اما در ايران مردم به آينده دست يافتند.
هاشمي تامين نيازهاي منطقي، معقولانه و نيازهاي عرفي مردم در حد بضاعت با توجه به منابع موجود را وظيفه اصلي شهرداران و شوراهاي شهر علام كرد و افزود: يكي از ويژگي‌هاي شورا ايجاد تفكر نو براي راه‌اندازي كوتاه‌مدت پروژه‌هاست تا مردم در زمان حيات خويش از آن استفاده كرده و نتيجه حضور خود در انتخابات و عملكرد آن را ببينند.
وي تصريح كرد: ما تنها نبايد شعار دهيم بلكه قالب شعار بايد اجرايي باشد و اگر نباشد ارزشي ندارد
شهردار اميركلا نيز به سه ‌پروژه‌هاي قابل افتتاح اين شهر اشاره كرد و افزود: در صورت حمايت استانداري مازندران اين پروژه‌ها در مدت زمان بسيار كوتاهي آماده و به بهره برداري خواهد رسيد.
مهدي رازجويان بيان داشت: جايگاه CNG ‌در زميني به مساحت هزار متر مربع ظرف چهار ماه آينده، فاز اول طرح جمع‌آوري آب‌هاي سطحي از ميدان امير پازواري تا ميدان امام علي (ع) در دو ماه آينده، پارك شهرداري اميركلا به متراژ 16 هزار متر مربع در خيابان شهيد بهشتي ظرف 10 ماه آينده از جمله پروژه‌هاي شهر اميركلا هستند كه بعد از كلنگ‌زني در مدت زمان معين به بهره‌برداري خواهد رسيد.
در پايان اين مراسم كلنگ اين سه پروژه بزرگ شهر اميركلا توسط معاون عمراني استاندار و امام جمعه بابل به زمين زده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1388
بله به کشیدن شیره جان مردم بیشتر از این مبلغ میتوانند درامد کسب کنند چراکه 1 نفر بدبخت برای ساختن خونه بعداز سالها دربدری بایت برای گرفتن جواز ساخت مبلالغ هنگفتی به شهرداری بدهد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.